VREI SA REUSESTI ?

TOTUL INCEPE CU TINE

  

ESTI HOTARAIT  SA SCHIMBI CEVA LA VIATA TA ? 

 

SUNT AICI SA TE AJUT ! 

 

Poti incepe in orice moment sa te regasesti! Vrei sa reusesti ? Hai sa iti povestesc cum am inceput eu! Daca te regasesti in povestea mea, sau simti ca nu mai vrei sa traiesti muncind pentru altul, sau poate vrei mai multa independenta financiara , mai mult timp pentru tine , esti in locul potrivit! Si cum nimic nu e intamplator inseamna ca nu degeaba ai ajuns aici! 




Ma numesc Adina ,si la 23 de ani  , lucram la patron , vanzator ! Im acea perioada din viata mea am schimbat mai multe locuri locuri de munca unde de fiecare data am avut experiente foarte neplacute ,de genul nu eram platita la timp , nu eram platita  suficient ( la sfarsitul lunii nu mai aveam bani de luat , deoarece ne oprea lipsuri din gestiune , scazamant marfa ), fara carte de munca . Traind aceasta experienta ani la rand , pentru ca m-am angajat imediat dupa revolutie  , eram tot timpul stresata , nemultumita , ingrijorata, trista , pentru ca eram jignita , umilita ...si tot felul de experiente ingrozitoare ( fiind si o fire foarte sensibila , ma consumam mult ). Apoi cand a aparut prima fetitza , am constatat ca era foarte greu sa am grija de ea, nu aveam timp sa stau cu ea , nu aveam suficienti bani ( sotul lucra tot la patron ) .M-am zbatut in aceste situatii ani la rand , nestiind ce sa fac , crezand ca asta e viata care o voi avea ! Am inceput ceva particular vanzand legume, fructe cu certificat de producator!  Munceam de asemenea foarte mult si eram tot timpul pe piata , zi lumina! Eram un pic mai bine cu banii dar aveam nevoie de bani de rulaj in permanenta si nu puteam folosi toti banii castigati intotdeauna! Nu aveam nici experienta necesara . Dar am  continuat  in acest fel cativa ani buni 4-5, multumita ca nu mai lucram la patron! Dar de asemenea , s-a dat o lege in care nu am mai putut continua cu certificat de producator si am renuntat! Nu aveam sustinere financiara din partea nimanui sa pot investi mai mult , ca sa pot castiga mai mult , sau sa ma aventurez sa deschid firma!ALTA VARIANTA NU AM GASIT ATUNCI ! AM AJUNS DIN NOU LA PATRON !  Eram ingrozita ca viata mea va fi asa la nesfarsit! Imi doream foarte mult sa nu mai lucrez pentru altul si sa am bani suficienti !  Mi-am zis la un moment dat ""Doamne ..cum o fi sa stai acasa si sa ai bani!!?? ""



    Am continuat sa lucrez la patron vanzatoare . Intre timp am ramas insarcinata cu a doua fetitza! Am ascuns sarcina pana  la 4 luni ,de teama sa nu fiu data afara de patron , ei nefiind de acord sa imi plateasca   banii copilului ! In momentul cand au aflat in 2 sapatamani a trebuit sa raman  acasa in medical , deoarece patronii ma amenintau ca ma dau afara , si imi spuneau sa renunt la copil ! Si acum imi vine sa plang cand ma gandesc la acea perioada! S-AU PURTAT ORIBIL ! Mergeam foarte des la biserica si ma rugam..de teama sa nu fiu data afara , nu aveam cu ce sa cresc al doilea copil , daca nu as fi putut primi  banii de crestere ai copilului din acea perioada ! Dupa ce am fost nevoita sa raman acasa( nu au vrut sa imi dea nici macar concediu de odihna a trebuit sa intervin prin fortele de munca ) , am cautat sa fac ceva  de unde sa castig un venit suplimentar !.Fac o pauza sa respir...aceste amintiri sint foarte neplacute pentru mine ! Am gasit o firma care ma platea pe baza de comision pentru vanzarile facute! Doream foarte mult sa reusesc sa imi fac clienti care sa le vand , pentru a putea castiga  macar jumate din salariul care il primeam la vremea aceea , ca sa nu fiu nevoita sa ajung din nou la patron si sa pot sta acasa sa cresc copilul! 



                              Va spun aceste lucruri ca sa va dati seama de unde am plecat ! 







Si astefel am inceput cu mare dorinta sa caut clienti pentru a castiga din ce in ce mai  mult ! Gravida fiind , plecam zilnic din casa , vorbind cu oameni , luand comenzi ! Desi eram timida , chiar foarte timida uneori ( imi era jena sa cer un numar telefon) , faceam zilnic ceva pentru visul meu "Sa stau acasa si sa am bani "Medicul imi spusese ca am risc de sarcina si sa nu fac foarte multa miscare , insa eu aveam mare dorinta sa reusesc! Participam la evenimente firmei pentru a ma instrui  , si zilnic faceam ceva pentru a-mi gasi cat mai multi clienti ! Am inceput cu cei mai apropiati prieteni si cunostinte ,(rude nu aveam in oras, decat o sora care nu comanda nimic de la mine , nici macar parintii nu erau in oras ) ! Asa am contiunat  pana s-a nascut fetitza ! 



Cand a aparut fetitza , eu deja aveam o mica baza de clienti , care incepuse sa ma caute ! Neputind sa plec oricand de acasa , foloseam calculatorul si telefonul pentru a tine legatura cu clientii mei , care intre timp beneficiau si ei de avatajele firmei si foloseau  produsele pentru ei si familie , avand  o reducere la comenzile lor ! Plecam de acasa cu caruciorul " la plimbare " dar eu practic lucram la visul meu , cautand in continuare alti si alti oameni , stand de vorba cu cunostinte , cu mamici in parc , intram in magazine, ceream recomandari ! Visul meu incepea sa prinda contur ! Stateam acasa, imi cresteam singura copilul ! Pentru mine era uau , deoarece nu credeam  ca  o sa reusesc  !



Astfel a inceput calatoria mea spre succes , plecand de la o dorinta arzatoare de a-mi implini visul :  sa am timp , libertate si  independenta financiara ! Acum totul e schimbat in viata mea ! Nu am mai lucrat pentru altcineva de 14 ani ! Mi-am castigat increderea in mine si acum la randul meu ajut alte persoane sa castige bani , timp , sa poata trai o viata implinita !   Daca si tu iti doresti si cauti aceste lucururi , daca te confrutnti cu situatii neplacute in viata sau pur si simplu doresti mai mult de la tine si de la viata ta , daca iti doresti un venit suplimentar sau chiar un venit full time , sa petreci  mai mult timp cu familia , sa calatoresti , sa te bucuri de viata , sa te ocupi mai mult de tine , de dezvoltarea ta personala m-as bucura , sa pot sa te indrum, sa iti fiu alaturi la fiecare pas ,sa iti impartasesc din experienta mea , cum am reusit eu , chiar si cu copil  mic,  sa ma dezvolt ! Orice pas incepe cu o dorinta , cu un vis ! 

Acum evident lucrurile s-au schimbat si s-au imbunatatit substantial !  Este  mult mai usor sa incepi sa creezi viata pe care o doresti !

Poti lucra din confortul casei tale , iti poti creea afacerea dorita doar  on-line , nu mai e nevoie sa iesi din casa , daca nu iti doressti sau daca esti o persoana introvertita !  
Chiar e posibil crede-ma

 insa indiferent cat de usor este, daca nu exista dorinta adevarata de a face ceva diferit pentru viata ta, de a depune tot efortul necesar peentru a iti cladi viata pe care ti-o doresti ... nimic nu se va intampla

Eu nu credeam sa ajung  aici si totusi s-a intamplat ! Acum sint implinita ( cu toate ca imi doresc tot timpul mai mult ) ! Calatoresc , am timp...( cel mai mare vis ) ,cumpar carti muultee ..deci citesc ( am timp..)  imi permit lucruri pe care nu credeam ca voi reusi vreodata sa le am , traiesc la un alt nivel , am cunoscut oameni minunati , mi-am capatat  incredere in mine ca pot mai mult ( ceea ce atunci nu stiam ca pot si merit ).

Am impartasit aceste lucruri cu tine pentru ca doresc sa fiu de ajutor altor fiinte care vor sa inceapa calatoria spre succes si nu stiu de unde sa inceapa sau nu mai au curajul sa viseze ca viata lor poate fi si altfel ! Indifirent de varsta , studii , bani , totul este posibil daca ai o dorinta puternica de a schimba ceva la tine sau la viata ta !

Stai aproape si poate te voi inspira să faci şi tu schimbarea pe care ţi-o doreşti în viaţa ta

SUNT AICI SA TE AJUT !
.



Comentarii